fashion software
designed for succes

STYLEman gebruikersdag

Op vrijdag 17 april jl. kwamen gebruikers van STYLEman in het hoofdkantoor van Oilily World bijeen voor een informatieve STYLEman gebruikersdag. Tussen de kleurrijke kleding van Oilily opende Rieneke Dekker, directeur van OSL Europe, de dag met een kijkje in de keuken van OSL Europe.

Tijdens degebruikersdag werden nieuwe ontwikkelingen binnen STYLEman getoond. Ook werden de projecten besproken die OSL Europe de komende periode op zal pakken. STYLEman wordt continu doorontwikkeld, op basis van onder andere nieuwemarktontwikkelingen en wensen van klanten. Omdat STYLEman webbased is, hebben alle gebruikers direct beschikking over de nieuwste ontwikkelingen.
 
"Wij blikken terug op een zeer geslaagde dag”,zegt Rieneke Dekker. "Er was een grote opkomst van zowel STYLEman gebruikers als andere geïnteresseerden”. Ook de deelnemers spraken hun enthousiasme uit: "Het was een heel interessante dag en ik heb er veel van opgestoken”. OSL Europezal daarom zeker in de toekomst vaker dergelijke bijeenkomsten organiseren.
 
Gastspreker Ger Boersma van Vertical Retailing zette de deelnemers aan het denken met zijn presentatie over omnichanneling. Hij beschreef zijn visie over de wijzigingen die nodig zijn in het bedrijfsmodel voor retailer, merk en distributeur en schetste de kansen en bedreigingen van grote internetplatforms, zoals Amazon en Zalando.

Door de samenwerking tussen OSL Europe en Vertical Retailing kunnen STYLEman gebruikers de mogelijkheid krijgen om door eenmalige vastlegging van data alle (internationale) online platforms te bedienen. Lees meer

In kleinegroepen is gesproken over STYLEman, gebruikers konden hun wensen uiten ten aanzien van functionaliteiten en leerden hoe STYLEman nog efficiënter kan worden gebruikt. Ook werd gediscussieerd over de online kanalen waarmee consumenten het best kunnen worden bereikt. Ervaringen met online platforms werden uitgewisseld en ideeën hoe dit kan worden aangepakt werden aangereikt.
 
Zowel demogelijkheid om face-to-face te brainstormen met de medewerkers van OSL Europe, maar ook de gelegenheid om met andere gebruikers ervaringen uit te wisselen werd erg gewaardeerd. Rieneke Dekker zegt hierover: "Wij vinden het hee lbelangrijk om met onze klanten in gesprek te blijven. Niet alleen via individuele gesprekken, maar juist ook via dit soort interacties waarbij mede door de dynamiek nieuwe inzichten ontstaan. Door zowel STYLEman als onze dienstverlening te blijven ontwikkelen, zijn wij altijd een betrouwbare partner om in te spelen op de wensen van de huidige markt en om gebruikers te ondersteunen bij de vraagstukken van de toekomst”.

Deel de pagina via: